Freelance - IT Business Support Specialist til international markedsleder

Vil du arbejde med procesoptimering, automatisering og forretningsunderstøttelse?

Vi søger en engageret IT Business Support Specialist, der vil spille en vigtig rolle i at optimere og supportere vores forretningsprocesser.

Du bliver en del af et dedikeret team, hvor du vil arbejde tæt sammen med økonomifunktionen og vores IT Manager.

 

Om jobbet:

Som IT Business Support Specialist får du en central rolle med at sikre, at vores forretningssystemer kører optimalt og udvikler sig i takt med virksomhedens behov. Du vil arbejde med en bred vifte af opgaver og teknologier – fra support og procesoptimering til udvikling af automatiseringsløsninger.

 

Dine primære arbejdsopgaver inkluderer:

  • Support og procesoptimering af Dynamics Business Central
  • Ad-hoc rapportering og analyser
  • Udarbejdelse af Excel-modeller og SQL-udtræk
  • Automatisering og digitalisering af forretningsprocesser med:
    Robotics Process Automation (RPA) med UIPath
    Microsoft Power Platform (Power Automate, Power Apps)
  • Sikring af god datakvalitet
  • Udvikling af rapporter og visualiseringer i Power BI (vi er i gang med at konvertere fra Qlik til Power BI)

 

Hvem er kunden?

International, markedsledende vækstvirksomhed med globale aktiviteter. Man får muligheden for at arbejde i en dynamisk organisation, der har fokus på vækst og innovation. Arbejdsmiljøet er uformelt, og du bliver en del af et stærkt fagligt fællesskab med gode kolleger.

 

Vi leder efter dig, der har:

  • God forretningsforståelse og gerne erfaring fra en produktionsvirksomhed
  • Gode samarbejdsevner og evne til at kommunikere på alle niveauer i organisationen
  • En analytisk tilgang til opgaver og evnen til at finde løsninger i en foranderlig hverdag

 

IT-kompetencer, der gør dig til en stærk kandidat:

  • Erfaring med T-SQL og SQL-databasestrukturer
  • Kendskab til Dynamics Business Central, herunder produktionsstyring, planlægningskørsler, styklister og ruter
  • Stærke færdigheder i Excel (superbruger)
  • Erfaring med Power BI og datavisualiseringer
  • Generel forståelse af netværks- og brugeradministration

 

Din baggrund:

Vi er åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, men erfaring og kompetencer i ovennævnte områder vægtes højt.

 

Sprogkrav:

Du skal kunne tale og skrive både dansk og engelsk.

 

Hvad tilbyder vi?

  • En spændende rolle i en international vækstvirksomhed med gode udviklingsmuligheder
  • En uformel arbejdskultur med gode kolleger og samarbejde på tværs af afdelinger
  • Attraktive personalegoder som pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer
  • Mulighed for at arbejde med nogle af de nyeste teknologier og værktøjer

 

Kontakt: Mette Gross

Opstart:
Januar 2025
Periode:
6. mdr. + mulighed for fastansættelse
Sted:
Nordjylland
Ref. nr.:
26513

Ring og hør mere om opgaven

Kontaktperson
Mette Gross

Send dit CV

GDPR Permission

Med fremsendelse af dit CV til Lector Consulting accepterer du, at vi opbevarer de oplyste persondata hos os med det formål, at kunne finde dig og dine kompetencer til opgaver hos vores kunder. Du accepterer samtidig, at Lector Consulting, med dit forudgående samtykke, må indhente verifikation af oplysninger, du har givet i forbindelse med dit CV.

Vi opbevarer dine data indtil du aktivt beder os slette dem, og du har til enhver tid ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret om dig. Dette kan ske ved at kontakte Lector Consulting på telefon 53747181 eller pr. e-mail til info@lectorconsulting.dk.

Dine data opbevares i vores dokumenthåndteringssystem, hvor det logges hvem der ser dine data.

Lector overholder Datatilsynets regler og retningslinjer for opbevaring af persondata og gennemgår en årlig kontrol fra et eksternt IT revisionsselskab. I den forbindelse udstedes en ISAE 3000 erklæring omkring overholdelse af Persondataforordningen.